as intressant inlägg, alla måste läsa!

Tjäänarallesammans! 

Sitter just nu här& pressar 9 crimes, bra att både jag& tilda gör det (y)

Gårdagen med Emmy& Blajis blev superlyckad, förutom att vi busringde liiite för mycket..
Men vi skrattade som bara den & ett skratt förlänger ju livet, så det var nog ingen fara..  

Idag har vi snyggingar bara ätit& kollat på beck, världens läskigaste film, nästan så man inte vågar kolla :$
Känner redan nu att det här inlägget kommer suga, meh jag kör på ändå!  
Mitt hår är as rent& då menar jag verkligen as rent också!

Imorgon är det torsdag, bra att lovet snart är slut, bra. Ja, men jag ska iallfall köpa jacka med dadi imorn, och om det inte finns någon jacka som ser normal ut tänker jag bokstavligen skjuta alla affärer, helt seriöst. Sen på kvällen kanske jag ska till tildiz, men det kanske är för dyrt, så vi får se!

Bra att Emmy ska få en bärbar, bra bra bra bra! Avensjuk som fan, neh föfan, själv kör man på stationär, mycket snyggare.. Eller? Emmy, du sviker mig..

Bra att jag pressar med inlägg på den här bloggen, men har man inget liv så..

Flickvän, missu!

Jahapp, ska pressa bloggar nu, ruuuligt.
Pusspusspusspusspusspusspusspusspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0