FETT MYCKET BRE MED PE!

CHACHA bloggen , Matilda va snäll och lät mig gästblogga. Så sjuukt snäll vavavav?! Vaknade 11:00 efter en helg med tanya. (Smooth Groof ...) tur att hon kan ligga still i sömnen FAST NÄ! älskar dig. Nu sitter jag pratar jag med Johan och Cash. Idag har jag hämtat min spanskabok men Johnny the Casher .. vi körde moppe dit och IVAR har ju ingen efter det stack vi till willys, john köppte DILDO chocklad och jag köppte en glass LOL. Det är typ minus 200 grader ute och mina fingrar dog. Oh btw, alla kollar in "Swaxu.bloggplatsen.se" för han är fett GAY! nu ska jag smiska lite snopp , äta röv och spela WoW. PUSSPUSS!

Btw, jag vill joina standards.


Kommentarer
Postat av: cash

jajaj jag vill ju också skriva men jaja. cmon standards! Let me gästblogga

2010-11-02 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0