hähä hej

alls länge sen...men nu ska jag skriva ett riktigt jävla inlägg på standard-bloggen :) lika bra de eftersom ingen annan gör de.

Idag var det bara 4/6 av standing i skolan, till en början var det bara lina och emmy..jag hade försovit mig och blajan var hos doktorn och fixade lite grejer :) men till slut rullade vi in! julli låg på sjukan och jag och lina dog av gullihet på bilden hon skickade där ifrån :D matilda är utomlands skitavis på det, men eftersom ingen annan i standard har råd, så gåre lika bra med sverige :D musik-prov idag också, as svårt..säkert IG skulle inte förvånna mig :( vi fick tillbaka våra no-provn gick väl hyffsat. på no lektionen fick vi tjejer i klassen kolla på celler i mikroskåp, jag var med majan och jojo...bra att dom visar snoppceller i skolan, a men det var ju bra..på riktigt. uuush vad alla celler var äckliga, lr iallafall ryggmärjen.

i morgon ska jag och lina till norrtälje och köpa present till min söta mamma som fyller år på torsdag, as najs för henne iallafall. vi ska ta en fikis också, om det inte är för dyrt..vilket det lutar på att vara.

ska jag berätta vad jag gjort ihelgen? MEN OKEJ, bara vart hemma...inte gjort ett piss..förutom i fredag.  
i fredags blev jag o lina dissade av standing så vi lekte coola själva. gick på djur affären och såg fåglar som pussades, feta kaniner och nyfödda möss, super söt..eller inte. smyg fotade djuren också. haha. sen kubbade vi upp till kryddan och köpte ICAs egna varor, smakade skit. smörkokosboll och säkert smörchips också. vi skulle äta det medans vi väntade på bussen vare tänkt. MEN så kom vi till station och skulle sätta oss i vår busskur men då såg vi världens snyggaste personer, jo ni läste rätt! där satt nu johan,fred och tilda as najs människor. jag och lina fick damp och började kasta chipsen på dom och i luften..cp eller? fred tyckte chipen var goda, han gillar smör verkar det som.
sen kom bussen och jag åkte hem och sov.
på lördagen skulle johan,pjärre och fred lana hemma hos mig. dom var ljus i början, en sak som var säkert. dom försökte bussringa mig från dolt 9 gånger också. 3 av gångerna svarade jag inte eftersom mobilen var på ljudlöst. men sen så ringde de 4 gånger till och jag gick typ på det. men sen skulle pär prata och då hörde man ju direkt att det var dom..han ba: "jag vet vart dina skor parkerar", då vaare bara att säga tja pär. sen hörde man dom också, bra. bra. bra.
i måndags hände i stort sett ingenting, press på datan var det enda :D

hoppas detta feting inlägg duger. nu vet ni ju iallafall lite mer än innan :D

puss hej från världens fulaste my som har världens finaste fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0