Hej, lina och my har IG i idrott!

Hejpåerallasnyggamännsikor!

Eftersom Julli klagar på att ingen bloggar och att vi ska lägga ner bloggen så ska jag göra ett feting inlägg för de! :)

Sov hos flickvän igår, as nice! Spilde ut choklad, skrek till Alic i skype, hade ansiktsmask, frossa flan, såg ut som blöta hundar när vi kom hem, sov och pussades. Det var ungefär det vi gjorde, nice eller nice? :)
Och var uppe sent igår kväll så man nästan var halvdöd iskolan idag, nice eller ännu mer nice?
Gick till skolan gjorde vi också, rätt duktiga tjejer!

Vad händer på fredag tjejer? Vad händer på fredag tjejer? Vad händer på freadg tjejer? Oj, lite jag upprepar. Nej men då blire bio vafan! :D Taggad? Till tusen!  Men bra att paddan ska hjälpa pappa, bra! Men du brukar ju ändra dig, så du kanske hänger med, HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Hästen klarar sig inte utan sin padda..

JOJO, VI SAKNADE DIG IDAG!

Förlåt, men det blev inget feting inlägg, måste plugga sönder min hjärna. Jaha, undra hur man pluggar sönder en hjärna? Asså sönder, då måste man ju ta sönder min hjärna? Eller vadå? Hm, nu förstår jag inte vad jag själv menar, men jäjä. As cuult att säga jäjä, eller? :)

Hej då snyggisar, btw så har jag IG i idrott, nice eller nice? ;)

/ hästeN^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0