Julia

Hej hej alla !

Sorru för den pissiga uppdateringen idag... men alla är väl söndagströtta? plus att det är skolstart imorgon men jag är inte så negativ mot det..För denna vecka ska jag ha ett omprov vilket ska bli jätte skönt och ja heeela veckan ska jag ju ioförsig räkna matte vilket kanske inte är jätte roligt..Men sen på fredag blir det allergi mässa i kista och sen ska jag mamma får se om sarah hänger med och köper gardiner på nån stor tygaffär i sthlmsområdet.. Haha ja det ska iallfall bli kul för gardiner gör ju rummet mysigare och om jag ska vara ärlig så har jag inte haft det på ett tag..ialf sen jag målade om :)

Aja det där kanske var lite tråkig info men bättre än ingenting ju

Hej då nu e det EMA på En kanal som jag nästan glömde ! MTV ! :D alltså fullladdat med kul musik+päronsoda..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0