längesen

tjafan allihopa! (: Emmy här.
inatt slagga jag och majs hos jully, men eftersom att min familj är lite lite knäpp, så var jag tvungen att åka hem kvart över sju i morse, haha. tack mamma och pappa♥♥ FÖRLÅT JULIA OCH ANNA-MAJA FÖR ATT JAG VÄCKTE ER. va iaf asnajs och slagga hos juli. såg en b-film.. men den va liiite bra iaf. hette the hottie and the nottie (?) tror jag. den ena tjejen, June, var skitsnygg, verkligen. usch. vidrig. 

vi tre storshoppade på Ö&B innan vi skulle hem till juli, köpte godis, remmar och julmust på burk! hur coolt? ascoolt! har aldrig sett det på burk innan, så då ere klart att man köper de:D 

har absolut inget mer att skriva, hoppas att de andra standing göre. förutom tillw@ för hon e på/i kanarieöarna. vafan, säger man i eller på kanarieöarna? fasen asså.. måste ta reda på det.. men pallar inte nu. HEJDÅ:D



Hon till höger, June, e rätt snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0