myyyyyyyyyyyy

hej alla 23 läsare :D:D:D

ska snart slagga, bäst det. har inte gjort så mycket idag, badade katten haha..men hon blev typ skitigare än innan :s under de senaste 2 timmarna har jag suttit inne hos pjärre och spelat och pratat skype..cooling. fast det var typ bara jag som snackade alla andra satt tysta. men samtalet avslutades pågrundutav att fliwp skulle sova, lika bra det. och nu gör jag inte ett piss förutom att blogga. oj juste fick just veta att det är lite coolt att heta "sover" efter sitt namn på msn, så jag byte till de på dirr! lika bra, man vill ju vara cool, exakt som anton,pär,gustav och murten.  svider i ögonen för jag är så trött...så måste avsluta inlägget här:D

har det jätte bra!

'
majan och jag, as snygga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0