rockhistorian kan ta sig

Tjatja, Emmy is in the house!
Ah, eller i mormors house , men vafan. Försöker plugga på musiken, går rätt bra faktiskt (y) så därför fick jag ta en paus nu och pressa lite:)
aja, vet inte vad jag ska skriva, men eftersom att ingen annan standard skriver, så är det ju bäst att jag gört :)
Idag har jag ialla fall gått upp svintidigt, kvart över sex, och satte mig i bilen och åkte till mormor. sen stanna vi på en kyrkogård och satte blommor på morfars grav, sen åkte vi vidare , och sen kom vi fram! bra va ? :D och sen här hos mormor har jag bara pressat datan typ hela tiden, hah.. trevlig tjej.
Shit, vad alla sitter och kbryar det här nu, men det enda man kan skriva om på bloggas är ju typ vad man gjort under dagen:)
Aja, hare bra alla snyggingar där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0