standard!

men goddagens alla 12 pers som läser :) fan vår statistik har verkligen gått ner, men konstigt när ingen bloggar. MEN NU JÄVLAR. eller?
men eftersom som min fruga blev lite besviken på mig när jag inte bloggade här tidigare idag, så får jag väl ta ork till mig och kasta in ett nurå ;)
skolan var as najs, som vandligt dårå! eller? inte. men jag och lijo fick iaf damnsugare av petta, fifan va najs det var. men dom tog ju slut på direkten, vi äter helt seriöst som buster..men det är fan lika bra. hade också utvecklings samtal, gick ju bra :) hade NO-prov också..gick nog inte så där värst bra...är lika nyfiken om jag hade rätt på en fråga. men vi får se.
när jag läst linis inlägg under såg jag att vi tydligen ska få åka hiss 4 ggr nästa vecka, fan vad nöjd och alla ni andra måste såklart vara skit avis nu, men det kan ju inte ni rå för...var inte ledsena att ni inte går på b-engelska, alla kan ju inte vara bäst ellerhur?
i helgen vettefan vad som händer :( brosan ska på lan till gustav, jag frågade om jag fick vara med men jag fick bara för gurr och inte för päär :( jag kanske övertal han sen, fast det kommer inte gå. skitledsen, kommer åka med ändå..det är ju iaf gustavs hem. ELLER SÅ BLIR DET SÅ ATT STANDARD HITTAR PÅ NÅGOT OCH DÅ BLIR MAN SKITNÖJD :D :D

hejdå snyggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0