TE QIERO

Jaha hej ! :D

Just nu duschar Louise så då tänkte jag att jag kunde blogga eftersom ingen annan orkar göra det antar jag. Jag vill typ sova nu men det kan jag ju inte det är ju lite tidigt, imorgon så ska jag till IKEA det ska faktist bli kul eftrsom det har blivit upp éller vad man säger kom inte på det ;P Men man säger ju typ upp blablabla ..
Louise ska hänga med skit kul ! :F kan vi gå och kolla på saker tillsammans liksom.
Hoppas jag hittar det jag ska iallafall
Ja men jag har väl inget mer att skriva än att jag tror Louise är klar eftersom vattnet inte skvalar fortfarande !
Btw så har hon fått skit fint i sitt nya rum (avis)
Kiss and Goodbye
HAHA låten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0