a jag vet många som bloggar va?

öh orkar ni verkligen läsa ALLA våra blogginlägg? jag förstår er om ni inte orkar för vi bombar verkligen med de ;) skitsamma lika bra att inte blogga.

jag har 2 lr flera dåliga nyheter. den första är att jag trampade på en spik idag, skitskönt vare! den gick halft in...yber skönt var det också när man skulle dra ut de lite smått :(
den andra grejen är att de är skolfoto i morn och jag kommer se ut som ett arsle medans alla andra kommer va skitfina...fast de var ju iofs ingen nyhet. okej de blev bara 2 nyheter :( :( :(
lr joo en till!!!! hon med magen ni vet hon sitter och pressar upp pattarna på varje bild, bra att hon gör de när hon säger baksom matildas rygg att hon har uringat när hon inte ens spårar me det, vilken hon själv gör på alla sin cam bilder..hon har inte ens stora så fattar inte va grejen är me de. lol. lol. lol. lol. lol.

de var allt.  tjaråå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0