Anna-Maja Landin här

Hejsan, var faktiskt inte så mycket med standard i dag. Vet inte varför, haha kanske för att vi bara tjatar om samma saker hela tide. Kanske är ensam om att tycka det? Jaja..
Vår blogg är verkligen inte rolig, inga bilden. Eller jo 100 på Fred, jääävlar vad mycket !
Erika skulle fixa en design men vad hände med den? Aja, någon får prata med henne. Inte jag..
I morgon är det dans som Julia sa, kanske ska gå, vet faktiskt inte. Är ju så otroligt grym på att dansa. *HOST*
I dag har jag sovit , pressat sönder & pluggat super lite.
Pappa och jag skulle ut och gå, men jag orkade inte så det blev inte av.
Men nu har jag inget mer att skriva, eller jo. I helgen kanske alla tjejer i klassen ska hitta på något.
Mysigt. Ha det bra. Puss♥
// ANNA-MAJA LADNIN!
Vadå slitet hår?
cutiness
Matilda, snälla döda mig inte. men jag ser inte häller klok ut..



Saknar det.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0