anna-maja landin som bloggar

jag som bloggade tidigare i dag?! :/ Men det inlägget hade tydligen inte pubilecerats.
Men nu bloggar jag i gen, yber duktig ju??
Snart ska jag iväg och titta på konsert som mamma och Rut är med i.
det ska bli hur kul som helst, dom är jätte duktiga ! :)
Jag har varit med frida hela dagen, kanske skrev det i förra inlägget ?
VI har i alla fall inte gjort ett piss.
haha mina flickor i inlägget under, hur söta var dom inte egentligen?
och haha i går, jag lyckades göra bort mig i gen..
men jag lyckas alltid så man vänjer sig.

Men nu har jag inget mer att skriva, ni får ha det super. PUSS ! ♥
ni vet att jag älskar er, oavsett vad♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0