blind på riktigt?

haha jag är nog blind, sitter och läser bloggen (standards) och sen när jag har läst alla 5 nya inlägg så märker jag att de är nåt fel med bakgrunden, för första tanken var att de var mörkgrå med ljusgråa sträck lr typ fläckar, sen så upptäckte jag en stund några sekunder senare att de var fin fina mönster :) gööööllligt av personen som fixat det.

Men hej :D
skola idag sen blev de hem och press press press på datan kulish. sen mat, och efter maten blir man ganska pratglad, så jag snackade me några i skype, bland annat Paddan,LilltöjarN^,Pjont,Bästevän och Rick nr2. Haha de är en som låter exakt som Rickard, med lite blandning av tandlös...fast de vare bara jag som tyckte. Sen kollade jag på lite TV efter det duschade jag och nu sitter jag HÄR på pappas data :DD

klaga inte på stavfel eftersom jag är stavarN^ enligt Joelkoelmoel:)

hejdå alla snyggingar.

JUSTE! jag såg emmy,jag,anna-maja och julia såg pricken som svagast idag, de var fan nåt otroligt många vänner hade hon också :) bra de (y)


/ myaspya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0