det stavas cool !

Hej, mästerbloggarN^ här!
Sitter och pluggar lite matte (?) På en lördagkväll (?) Haha, japp! :)
Förstår inte ett piss, det är det som är det värsta..
Jag är typ sjuk, fast inte överdrivet sjuk. Bara lite ont i halsen..
Skitsynd om lilla mig :(
Standard är sams nu, mega nöjd! Eller jag är iallfall sams med alla (y)
Nu snöar det igen sa pappa alldeles nyss, vet inte om han drev eller inte..
Vill inte ha snö, det är bara äckligt & kallt!
Mega trött är jag också för den delen, men för jobbigt att gå och lägga sig kl nio på en lördag kväll!
Emmy är på bio och äter kina, åh jag vill också ha kina! Skitavis på den lilla sötaungen.. :(
Ät lite åt mig också!

Imorgon är det söndag, om inte alla redan visste det. Då ska jag sova, sova, sova, sova, sova (!)

Nej, nu ska mästerbloggarN^ pressa bloggar :) puss!

/ lillypillycutiness!


kedad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0