:/

hejsan, jag hade skrivit värsta inlägget. men nejdå, då råkar man trycka ner den sidan. skit ledsen.. jag kom precis ut från duschen, och nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp välling. mår inte speciellt bra just nu. jag är jätte trött, eftersom jag inte alls sovit bra eller mycket inatt. jag skulle ju sova när jag kom hem men blev inte så, istället åkte jag och tränade med mamma o Madde. nu ska det bli ändringar.. jag får även inte äta godis till vi åker, alltså på 32 dagar. ska försöka, och ifall jag ska äta på någon fredag typ. då ska jag inte äta mycket. fick precis micken på mina hörlurar i ögat. gör svinont, typ blind! nej, nu ska jag gå o lägga mig. GODNATT! /Matilda

varför blev just jag så misslyckad? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0