.


baby, du är allt i min dag o jag kommer aldrig någonsin att släppa mitt tag. Så du ger mig kärlek, du är mitt allt.
Snälla lilla gumman jag vill hålla din hand.
Så baby, du är allt i min dag o jag kommer aldrig någonsin att släppa mitt tag. Så du ger mig kärlek, du är mitt allt, snälla lilla gumman jag vill hålla din hand.

Baby, har inte känt dig så länge men det spelar ingen roll för jag har funnit den som kan hålla i mitt hjärta visa kärleken till mig, du får mig att rysa när jag tänker på dig.
Gumman lyssna du kan göra min dag, få mig att må bra när jag tar ett andetag.
Du är min blomma, min ängel , allt i mitt liv. Du är kvinnan, drömmen , älskling du är min.
Vill bara vandra med dig o hålla din hand, kan inte sluta tänka på ditt vackra namn : Amanda.
när jag somnar på kvällen tänker jag på dig att du fortfarande finns här som min tjej. Ska ta hand om dig som min andra halva amanda kan inte sluta tänka på ditt leénde, tappar andan.
Försöker sova men jag stoppas utav känslan, vi två förevigt vi ska vandra tillsammans.

baby, du är allt i min dag o jag kommer aldrig någonsin att släppa mitt tag. Så du ger mig kärlek, du är mitt allt.
Snälla lilla gumman jag vill hålla din hand.
baby, du är allt i min dag o jag kommer aldrig någonsin att släppa mitt tag. Så du ger mig kärlek, du är mitt allt.
Snälla lilla gumman jag vill hålla din hand.

a-amanda fan jag älskar dig så, skulle va min sista dröm om jag lät dig gå-å. Du ska bara veta hur jag mår, himlen e blå du får mitt hjärta att slåå. Kan inte sluta tänka på ditt vackra leénde, dina ögon, allt som gör dig så seénde. Kommer aldrig tappa chansen från världens bästa tjej vill bara hålla dig här o pussa på dig. Du är den fina tjejen som gjort natten till sol, förändrat min vardag från en plåga till ord. Ge mig dig, ge mig kärlek ge mig världens bästa tjej jag ligger nu i sängen o tänker på dig. Baby kom lite närmre jag vill viska en sak: det e bara du i min närhet jag vill hålla kvar.
Bara visa mig din värld, din kärlek och liv har bestämt mig nu kommer ta ett längre kliv..

baby, du är allt i min dag o jag kommer aldrig någonsin att släppa mitt tag. Så du ger mig kärlek, du är mitt allt.
Snälla lilla gumman jag vill hålla din hand.
Så baby, du är allt i min dag o jag kommer aldrig någonsin att släppa mitt tag. Så du ger mig kärlek, du är mitt allt, snälla lilla gumman jag vill hålla din hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0