jag är snygg som F A E N !

sitter just nu här & pratar med snygging, undra vem? hm, emmy såklart :D !
vi kom överäns om att blogga, så lika bra att slänga in ett inlägg ! (y)
det ploppar upp nya händelser på min fb hela tiden, för ngn kommetnerar tessan bild som jag har blivit taggad i (?) jobbigt :( jullan kastade pankisar, dum flicka! eller juste, juuuuuuullan ( iris röst )

jag pressar även nemos låt, äger fan sönder (y) jaha, äre det den gör? jafan.
imorn är det marknad, alla snygga standard ska nog gå. förutom emmy.. :( faen!
du måste gå med oss emmy, annars blir det inte alla djur? come on!

nej, ska nog ta ett allvarligt snack med snyggingen nu, HERRÅ! linaw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0