M

hej alla fina

men iaf så är jag hemma nu, lr har vart de i ungefär 2h. innan jag var hemma så var jag i skolan först och sedan norrtälje med linis,tildis och empis. vi frossa donkas och som vandligt delade flickvän o flickvän på poppan, höhöh. sen när vi skulle röra oss mot bussen så stog de 2 efterblivna o översminkade flickor. fel färg på brunkräm och fläckiga. när lina o tilda hade tagit bussen mot spillan skulle jag och emmy vänta på rådmansö som typ alltid kommer senare, men medans vi gör de så står de två tjejerna och försöker typ spotta på mig och emmy(?) fast dom missade som tur va, annars skulle vi nita till dom haha ;D
på bussfan satt jag och empis vid j0hean och fjed trevligt trevligt. johan hade gått in i ett skåp idag(whhatt?) så han fick ett sår i pannan :o fred var lika h...äsh de var inge. ¨
när jag gick av bussen och skulle gå hem så snackade nån fru med mig som hon alltid gör typ :o kbry på allt hon säger... sry :/
när jag va hemma så pressa jag lite data och åt världens vattningaste äpple hah. sen frågade jag joel vf han skriver filip på ALLA min böcker, men han sa tydligen att de var tuppen (oscar) som gjorde de. lär de ju va när de är joels handstil. 
efter de gick jag in till pjärs rum och kollade va han gjorde. han snackade me pu.. nej martin  och ludde i skype medans dom spelade wow, kulkul. jag pratade lite me dom sen körde pjär ut mig :(
snart kommer tydligen tuppen (oscar) till vårt hem waow..kommer plågas hela kvällen faen! aja jag får stå ut.

de var allt jag hade och komma me :) hihi pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0