my in da house

häjzan!
råkade nyss smälla till min katt :( ojdå. sorry missssssssssssen.
emmy ville att jag ska blogga så drf gör jag det vändlig som jag är av mig. as najs med skola idag lr..inte, men det gick! lina och jag har kommit fram till att vi får byta från b-engelska till c-engelska för det här går inte längre, fan vad vi är sämst på engelska, sorligt juW. en kul sak som inträffade idag var iaf att vi fick åka hiss med rogge igen! fan vad det var härligt..tack rogge♥ hihih :$ rogge har bestämt att jag och lina BARA får åka hiss 1 gång i veckan, snålt jag vet. man ska vara glad för de minsta, eeeeller? gunnel går igenom vår b-engelska sal 100x per dag, men vi får fan inte gå i hennes...drygt. sen åker dom hiss hela tiden också grymt orättvist. var ju inget mer speciellt den dagen, lr jo matteprov...får nog högst G- faaaaan.

har inte så mycket mer att säga..förutom att när jag kom råkade jag ta för mycket smör på mackan så nu mår jag illa :( ush as ledsen. och en sak till: fjeddan vill egentilgen vara en standardmedlem, han har tillochmed erkännt de :000

helgen blir kulish. ttherese har tjejmiddag så ska till henne och träffa folk man aldrig träffat förut. tror nog emelie kommer strypa mig :$$ ajdå. pär ska ha lan jävla tur att man inte ska va hemma, orkar verkligen inte dom :D

nu kom pär nyss in och tryckte iskalla händer i mitt ansikte och sa; VA FAN SÄGER DU?!? (med as mörk röst) jag: men dra! pär: men nu blev du rädd va? jag: nej fläsko (garvar) pär: VA FAN SÄGER DU?!?! jag: aa skoja blev visst rädd, eller? sen drog han ;) normal bror.

/ myfyspy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0