Rubriker kan dö.

hej, mår fortfarande piss men ska försöka göra det bästa av allt.
har varit hos farmor och farfar hela degen, var alltså inte i skolan.
just nu ärter pappa och rut mat, men jag har ingen aptit så dom kan ju glömma att jag ska äta.
I morgon är det skola, och jag ser definitivt inte farm i mot det.
efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, jag vill inte hem. om standard ser det här, kan vi inte göra något. något kul som bara vi kan hitta på, kanske spana efter kändisar?
i kväll är det robinson, tagga. aja, har nog inget mer att skriva. Hejdå.
You are in my thoughts all the time, you are the only thing I think about.
igenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigen
nöjd nu din drygefan?
// Anna-Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0