så himla nöjd!

hejsan bloggen!
ligger just nu i sängen och väntar på att maten ska bli klar, inte för den är de snart tror jag. men snart hoppas jag :) sitter just nu vid maddes lilla dator, får ju knappast plats med fingrana känns det som, men det är lika bra! senare ikväll kommer johan hit, fean vad jobbigt! är så jövla trött, det är drf. men man blir ju glad sen när han kommer, så tänkte sova efter detta inlägg :D eller iaf vila lite..

gårdagen blev lyckad, förutom ett misstag med de kommer ingen få veta :D men iaf, efter skolan åkte jag, lilly, my o emmy in till donkas o käkade lite. mumma! sen åkte jag o lilly hem till henne, vi gjorde inge speciellt. sen fixade vi oss o drog till emil o bagge :D kollade på film o pratade. sen hände de pinsamma. fyfan asså!! sen åkte vi hem till lina igen och slaggade.


kolla mitt nya hål i örat, jag e så jävla nöjd! det gjorde så äckligt ont, men det är absolut värt de. de syns inte så mycket, men ändå så hilma snyggt. jag e glad att jag gjorde de iaf :D

pussar från tilly!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0