skolfoto!

Hejpåallasnyggadärute! Vad händer jaow?
Nej, jag ska sluta, jag ska vara seriös nu! Skola idag sög, eftersom jag var dönervös inför skolfotot hela dan! Såg säkert ut som crap, vad kul! :) Lyckas alltid bli så snygg! Jullan var såklart sötast som vanligt, asså snälladu, ge mig ditt utseende, NU! :o

Imorgon är det tisdag, en dag närmare fredag! Standard ska nog hitta på något då, mysigt! Förresten skulle jag och Tilda in till Täby imorn, men eftersom jag har tappat bort min busskort så går inte det. Faen! Måste öva Engelska, fast jag pallar fan inte göra det. Gör det imorn istället, KBRY!

Orkar verkligen inte lägga upp någon bild, så det får bli ett bildlöst inlägg!

/ L I L L Y !

Kommentarer
Postat av: Anonym

annamaja, julia var snyggast ;P

2010-10-04 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0