sööndag!

hej alla snygga, speciellt vårt lilla födelsedagsbarn fjéd!

Jag kom nyss hem från sommarstället, har varit där och hjälp Hanna och städat ut lite där. kul fast nä. Men jag göre för att vara snäll. Jag luktar rök som fan eftersom vi eldat najs va? kbry :(
resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, synd.

Helgen har vart lugn :D Martin har varit här och lanat med pär, hela helgen hur fan orkar dom? Marris hade världens skönaste headset att snacka i, pratade med gustav som var skitsur, bra liksom. haha Gustav skulle ut och träffa 2 personer hahah han trodde typ han va cool för de :D han ba; själv sitter du bara inne.. synd för de gör jag inte ens :D

skit i mig nu för nu ska VI gratta FjEdDaN. eftersom jag var först på att gratta hnm idag, så betyder de att jag e bäst :D:D:D:D

MEN IALLAFALL GRATTIS PÅ DIG FRED RAMMUS!



















alltid lika glad tur de! haha♥
ojfan glömde den coolaste bilden
här har ni
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


//// my



Kommentarer
Postat av: Anonym

om man läger till AG så blir de en fredag :)bra att veta.

2010-10-11 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0