therese e gullig som attans!

visst stämmer rubriken? :D

kände för att slänga in ett pyttelitet inlägg innan jag ska tvätta bort sminket och sitta o glo lite på engelska glosorna, fast bara om jag inte är för lat för det.
nyss försökte ska sätta lås på min dörr så inte brorsans polare han sova där när jag inte är hemma. men jag var så svag så jag kunde inte struva...slutade med att pär hjälpte mig. konstigt med tanke på att han inte vill att jag ska ha lås. men till slut blev att helt fuckat så jag (pappa) skruvade bort låset. till pjärre: GÖR VAFAN NI VILL MED MITT RUM MEDANS JAG E BORTA, JAG SKITER I VILKET! :D:D:D:D:D:D:D:D:D ni är ändå söta.

nu ska jag dra. sov gott alla!



pär snälla kan jag få pw till steam accet? :rolleyes: <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0