Tji på er Morris och H "Pez-mannen" här lr hur klash? ;D

tja as nice pressar as nice! ivar kom till mej och johan och sa TJI as nice! bra att de är as nice! iaf så kan man ju tare lugnt iaf! as nice! 

                                              this is the world we live in wohohoho... no shit sherlock


bra att jag händer om jag inte så borde jga nog få om inte så tar jga och den som alltid bränner och daim, grejen är att filip e grym och om den som fick inte fick va han skulle få så fick han inte även om han fick så fick han inte de han ville få, tja as nice! bra att de är as nice fan! bra headset.... as nice! alla är as nice! lr inte. tja jag är om du inte vill så kan jag visa vart han ska ätta den när den inte vill flyga så den inte svimmar AS NICE!. as nice! tja. hej. tjo. fråga felix... nu? okej! den kör vi på. jagskalanapåfredagmedjohanmenvemskavivarahos?deärdenstorafrågan. kul              att           skolan             suger           men             annars           äre             lugnt. tja händer? inge sj? inge tiep pressar kanske. |_O|_ ...10 pack på fredag igen fan! OCH JA de är 10 st i den för er som inte visste de ;). du måste inte visa men de vore nice :D


tablettask


pär hade iaf nice clean babyface len hud idag i nyllet as nice! as nice as nice!!!!!!!!

filip har ju fått tbx accet bra att han är grym tog han i duel igår hur lätt som helst.. han hade nog bara otur lr fiilip? :) bra att jag inte kommer få de jag vill om jag drägglar som ola när han va på hugget. nu ska jag nog gå på pottan


                                                           HEJJJÅÅÅÅÅ :)

/fjedus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0