tjojojojoddiillllloo :D

hoppas ni lyckliga för de är jag :D:D:DD::D:D:D::D
de mesta har ordnat sig i standard *töjjarN´s gubbe* haha bara lina som fattar x)
jag blev bjuden på tjej middag hos tessan om 2 v och då blir man skitnöjd. hon fyller ju förfan den 21 okt tror jag :) hon ska få skitfin present! bra. bra. bra.
vaknade as tidigt idag typ 09:30 otroligt :o så jag städade mitt rum lite så nu är de ursnyggt och rent lr?
pjärre och jag har vart ensamma hela helgen och snart kmr mina föräldrar hem! då ska dom få en feting kram. bra. jag har börjar få ont i ryggen eftersom jag sitter lutad mot mitt skåp, men jag e tvungen eftersom jag har inget skrivbord i mitt stora rum (y) jag skriver väldigt sammanhängade tur de haahah xPPPPPPPPp<33333333(L)(H)(H)

nu ska jag spela lite eftersom jag har hittaat UNIVERSUMS roligaste bana :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D tur de.
MEN BRA DÅ SLÄNGER JAG IN LITE SNYGGA BILDER BRA BRA.
de tar ju lite tid eftersom jag måste ladd in dom på datan först. sååååååååååå hååålllll ut! men jag publicerar ju när man e klar med skiten så behöver ju bara jag vänta inte ni. okej.


när jag skulle ta ansikteskräm blev de format som ett hjärta :O haahha


och igen.


majan skitsöt.


<333333333333333333333


kattfan(LLLLLLLLLLLLLLLL)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0