ni måste inte läsa

standard vafan har hänt? allt vi byggt upp ska vi kasta bort det? alla stunder, ska de aldrig bli dom igen? JA jag vet man säger saker när man är irreterad och arg. varför kan ingen i standard se lycka hos andra? vi går ju förfan bara runt och är avundsjuka. när man är sur på nån så säger man saker, saker som kanske inte är det schystaste och som man menar mindre än till hälften. äcklig cp ord som man skriver ut, men tjejer vi fattar ju att vi alla redan älskar varandra, så varför visar vi inte varandra det. jag tror man tröttnar på varandra och drf börjar hacka. men alla i standard är ju unika, alla har nåt bättre och nåt sämre än den andra, så är det bara. ingen kan rå för hur den födds. ingen kan se till att andra ändrar sin personlighet..om man trivs i den man är så är det klart att man ska få vara den utan att andra ska bli sura, vi födds för att ha en egen personlighet, ett eget liv, ingen kommer någonsin passa in i mallen "perfekt" och ingen kommer nånsin tycka precis lika. världen lär ju inte vara byggd för att alla ska passa in,se likadana ut eller att ha samma egenskaper. tycker det är sjuk onödigt att vi ska bråka, kan vi inte bara vara glada att vi har varandra? att vi har nån att dela de roliga med. JA jag vet att jag har sagt och klagat på andra och JA jag ångrar de, tro de lr ej. asså tjejer vi har ju så jäkla kul när vi är med varandra, inte när vi drygar. att alla bara forsatte att hacka och slängde dumma kommentaren som man egentligen vet att den andra inte vill höra. jag vet att jag själv tycker att alla ska få gå runt som de vill, så jag fattar inte varför jag ens började klaga, avundsjuka? varför kryssade inte alla bara rutan och loggade ut? men nej då forsatte vi att ge igen fulare och fulare. att vi inte hade nåt bättre för oss är fan sjukt. personligen tycker jag alla var otydliga med var det dem medande, så därför blev de fel. jag fattade fel och blev irreterad och började dryga och kaxa. alla gjorde fel, inte bara jag. vi vågar ju knappt lacka på varandra i verkligheten, vi är sjukt svaga. man ger bara blickar och sura minner, synd jag vet. jag vet inte om nån tycker det är kul att vara sura på varandra, men såna brukar väl inte standard vara? vi fattar väl att om man lägger in nån bild är man nöjd över  och vill visa den, om man går med just det kläderna och har dom på något sätt så är det så man är och det ska ingen komma och försöka ändra på. om man födds med lite lr mycket finnar det har man inte valt. så jag fattar inte varför vi ska ta upp hur man spänner bhn lr hur mycket finnar man har.
förlåt om jag har sårat nån. tar tillbaka allt. verkligen allt. jag älskar verkligen er, även om det inte alltid kanske märks.
tjejer ni är bäst i hela världen och tillsammans äger vi alla, glöm aldrig det.
ni är fina och det räcker att ni bara finns, ni måste inte göra till er.
vår jag välja nåt jag verkligen behöver så är det klart att jag väljer ni bara ni. ni är och förbli dom vackraste på jorden. jag älskar er standard, ni får mig att må bra. utan er vid min sida kan jag inte leva, ni är mitt allt ni är luften jag andas, jag saknar redan alla våra stunder tillsammans. ni är personer man inte glömmer. med er är jag trygg och känner mig aldrig nervös.

jag älskar er, jag älskar er, jag älskar er ni vet jag att jag göre babys.

jag har insett mina misstag och jag ångrar det nu.

NI ÄR BÄTTRE ÄN BÄST OCH BÄTTRE ÄN BÄSTASTE BÄST STANDARD!

/ mjy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0