Utkast: Okt. 19, 2010

tjalalala :)
har inte bloggat på länge men nu jävlar!
vår snyggaklass har iaf sovit i skolan från måndag till tisdag. 
här har ni allt från början...
måndag: skolan gick skit snabbt! sen drog jag och lina in till norrtälje för att köpa godis och läsk. På bussen blev johan sprängröd och fliwp posade framför kameran,ni ska få se coola bilder på det sen. efter bussresan gick jag o linis till flygis och köpte godis för 100 spänn och cheeseeee dipp! där efter drog vi till donkasdonkas och åt pompa och cheeseburgare som smakade balle. På bussen hem var de nån sär som körde som inte kunde vägen och stanade knappt på busshållplatserna bra, bra! kul var det när man gick gå hela vägen hem med allt vi hade köpt. hemma packade jag och var livrädd för att komma försent, vilket jag gjorde eftersom jag kom sist av alla i klassen :( vi lekte coola runt på skolan. ni skulle sett hur de såg ut, upp och ner :o vi hade iaf skitakul :) haha!
allt var undan plockat halv 12. sen somnade jag typ 2.
tisdag:
 / myyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0