my da bloggerska

ä tja förfan :D gjorde feting långa inlägget för typ 1h sen men så är bloggen/datan så fucking jävla helvetets cp :( så jag får väl blogga om nu antar jag!
as synd att ingen gästbloggar, asså om ni vill gästblogga ett litet/stort så får ni bara hör av er till: [email protected]/[email protected]/[email protected]/[email protected]/
[email protected]/[email protected]å ger vi er användarnamn och lösenordet till bloggen :) uppskattas om ni hör av er!

nåja skolish idag var as najs! idrotten ägde, tjejer-tjejer i innebandy och mitt lag vann, men det var ju helt omjämna lag men skitsamma. sen vare lunch rätt gott tyckte iaf standard att det var. på b-engelska var allt super, rogge hade nån grej vi skulle göra när man skrev namn på tavlan sen skulle man gissa vem det var, orkar inte förklara nogrannare, ägde iaf, det var as bra att oliver kunde haaha! jag ägde själv alla gånger och behövde bara gissa mellan 2-6 gånger. olvaH trodde jag cheatade men det vara bara för han inte kunde, synd..as synd. när b-engelskan var slut hade rogge lovat mig och lina att vi skulle få åka hiss med honom. och han höll det han lovade, skitnöjd liksom :D man skulle hålla in en knapp för att hissen skulle åka ner och när rogge försökte trycka där slåg jag och lina på hans händer, ägd hhah.
vi hade också bild. på bilden satt matilda och skrek på mig och lina för vi skulle hålla tyst, fast hon var ju inte seriös men jag och lina dog iaf av garv! ralley satt och tuggade på en penna under lektionen som både jag och lina fick i ansiktet det var yber fräsht. sen gjorde vi en sak med pennan som bara standard och fred vet om..tycker lite synd om ralley. 
därefter skulle standard gå ut och mulla varandra, men sen drog alla in så det vart bara jag och min flickvän kvar. så vi mullade varandra istället. lika bra det. sista lektionen vare maaaura som höll, sög pund och som synd var fick vi inte kolla på någon pung film vilket vi brukar få. ajdå.

jag är iaf nöjd med min insats under dagen.
(sorry för stavfel i detta inlägg)

tjapuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0