nämnde jag någon gång att jag var snygg?

Tjobrä, lilly här, eller mena Rogge!

Skolan idag ägde, eller?... Jag kastade en penna som Ralley hade ätit på i mys FACE, ägd gumman! As nice för henne antar jag att det blev!

Jag fick även åka hiss idag, bra att jag & my stannade hissen med Roggy i! (y) Matteprov på onsdag, lär ju gå as bra när jag inte ens förtstår blå kurs! (y)

Jag är hungrig som ett djur, JAHA SOM EN HÄST? As nice att vara ett djur!

Vet inte varför jag bloggar, Emmy sa att om jag, my och hon bloggar två inlägg var idag så blir det 6 nya inlägg & det är ju as nice! Lika bra att lyssna på paddan, annars får man väl spö & det gör ju as ont...

Bra att jag & my kastade snö på oss själva idag (?) Ja, vi har ju inga andra vänner som vill kasta på oss, så därför får man göra det bästa av situationen, alltså att kasta snö på oss själva..

Neh, har icke råd att blogga mer! BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0