vad är de för svårt med att skriva namn vilka inläggen är ifrån?

När man kastar in musik och sånt skit på bloggen är okej att inte skriva namn, men när de är något annat får ni fan göra de, pllllss! :D:D
 

Men hej iallafall :)
skolish to day, kul lr? Marie blev galen på mig och Lina på B-engelskan för att vi sjöng, bra att man får liksom. Vi har kommit på ett nytt namn det lyder: 3 years ago. väldigt fint. Fast kan tyvärr inte säga vem de är. Jag har lite tråkigt så jag undrar om jag ska springa in och kolla på tööööjjjjjjaarrrrnnnnns bilder på bdb, då får man sig ett gott skratt, lrhur Lina? Skulle mer än gärna vilja länka till hans bdb men så snäll är jag inte, om ni vill veta vem de är får ni lista ut de själva :)

puss på alla, speciellt på pricken & arslet :)




/my ljungros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0