Vi har bara varandra, la la la la !

Hej på er allesammans! Är inte på strålande humör, men känner för att blogga ändå.
Dagen sög KUK rent ut sagt! Men min flickvän gjorde dagen lite bättre! Hon är bättre än bäst.
Flickvän och jag var inne i Norrtälje och käkade kedad och köpte godis på hemmakväll.
Helt seriöst så hade Cornelia förgiftat allt godis, läskigt ju.
Nej, nu ska jag ta ett litet snack med min flicka, så vi hörs!

Vi har har sagt förlåt och nu är det upp till er flickor! Vill ni ha det såhär så har vi det såhär föralltid. Alla gör fel ibland, det är bara att inse det! Ni är inte heller helt perfekta, ni gör också fel ibland. Seriöst, det här är så jävla töntigt. Jag älskar iallfall er, hoppas ni vet det! ♥

puss lilly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0