what?

skulle ladda in lite blider på datan, så när jag kollar ppå bilderna så hittar jag detta:


wtf? vem fan är de på bilden? vem har tagit den? med min mobil? vafan?
fattar ingenting. cp allt blev nu? vem fan är de på den jävla bilden? lär ju inte vara jag eftersom man ser ju att de är en vuxen man. och min pappa er ju inte ens ut så där. kollade igenom alla bilder på mobilen och den finns inte där?!? vafan livrädd..ska han komma och mörda mig? killen på bilden har hat och allt :oo vafaaann! inge kul längre. han mördar väl mig i natt. sista inlägget de kanske blir på den här bloggen från mig my. om jag dör standard, kom ihåg att jag älskade er ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0