www.schylander.blogg.se

Hejpåer! :)
Är på ganska bra humör, så slänger in ett seriöst inlägg för en gångs skull!

Kom hem från släktmiddag för ett tag sen, ganska kuuul! :)
Emmy var så snäll & smsa med mig hela tiden, jag älskar dig!
God mat & mysigt folk! (y)

Imorgon ska jag& pappa åka in till Stockholm & köpa jacka, sen ska vi vidare hem till Fanny & fira henne. Sen vidare hem till mami & slagga där. Toppendag!

Gårdagen med Tilda blev väl mysig, vi snackade mest skype. SkyparnA^

Nej, nu ska jag fortsätta att prata med min sockertopp Emmy, så ha det bäst!

Förresten så har Emmy ny blogg design på sin blogg, suuuperfin! Så alla besöker hennes blogg nu ♥

/ l i l l y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0