yo

tjalalala mysan here!

helgen har varit asnajs, fredag mini standard,lördag tagit de lugnt och söndag täby, ooohh! här köpt present till tessan idag fast kan tyvärr inte säga vad eftersom hon kanske läser :( sen köpte jag lite andra skitsaker, asnajs!
i går hjälpte jag till med lite saker och på kvällen kollade jag på när anton körde cs tunering med crimsson(?) lr vad han hette, dom åkte ut ganska fort faaaen. fan skulle också vilja testa tunering med så bra är jag inte och inga vänner som vill ha lag med än heller :/  men nu kan jag inte sitta vid datan längre :o what har bara 10 min på mig att duscha nu för sen ska jag kolla klart på beck.

hörs babys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0