bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!

hejjsan!
har precis borstat tänderna och tränat lite på spanskan. jag kan inte alla, men mamma sa att det var okej :D så skit samma om jag inte får alla rätt imorgon, jag bryr mig inte direkt. kommer ändå inte få så bra betyg just i spanska. hittade också en fästing på mitt lår, ganska nära rumpan. även så tog jag bort en på mamma, vad fan vill de liksom? suga blod från mig verkar det som.
funderara på att kolla på tv med mamma, eller så lägger jag mig i min säng o kollar. jag har inte bestämt mig ännu. men först av allt måste jag städa upp lite på mitt rum, ligger kläder överallt typ :( men vi hörs. puss från matilda den snygge :D:D:D:D:D::D:D:D:D


DEN VAR GANSKA SNYGG, PRECIS SOM JAG! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0