filmkväll!

HÄÄÄJ!
Kvällen igår blev superbra! :D Jag kom till Lina runt 7, då var de bara att börja fixa sig lite. Sen kom Emil o Bagge, och de var de vi spenderade kvällen med. Vi satt o kollade på massa filmer och käkade massa gott. Klockan typ halv 2-2 skildes vi, då käkade jag o Lina ännu mera godis o läsk och satt o pratade om massa gammla minnen med de. Jag saknart! :( Så de var kul att träffa de igen.. Vi somnade väl runt halv 4 igår, så idag är man ju trött. Men det är okej!

Just nu sitter jag här o pluggar lite spanska, vi har prov i de på onsdag! IG på en gång kan jag bara säga. Känns som de kommer gå super dåligt. Men vi får se.. Nej, nu ska jag plugga vidare. Sen ska jag nog ut o möta min älskling, men det är inte säkert :D Vi hörs, puss! / Matilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0