hääämnd?

men hej !

inte på humör. somnade på soffan typ för 1,5 h sen. fick sova skönt i kanske en halv timme men sen..så hade pär nåt jävla mongoryck och skulle kolla på tv på högsta volym. men jag sänkte o forsätte sova. en sen så var de fan nog...han skulle göra mat så sätter han på micron så de låter ut av helvete och så sjunger han nog jävla låt me ljusa toner så jag blir helt ljud döv! lovar att han var typ 5 cm från mitt höra o sjöng (skrek). jävvla mongounge. var så jävla nära att gå upp och klappa till honom i ansiktet. sen säger han "du kan ju inte sova på soffan"`vafan klart som fan att jag kan! :@@@ om inte pär ska va me nån polare i morn som ska sova här så tänker jag på lördags morgonen typ kl 10-11 dra upp hans jävla rullgardin och sen sätta på hans data o starta nån gaymusik som jag sedan tänker sjunga till. ska sjunga så falskt att han blir tondöv -.- kan dra av han täckte oxå bara föratt.
men jag ska inte slå honom :) eftersom han redan ser ut som stryck finns de ju ingen anledning att slå hnm? visst? :)


nog om de! imorn är kort dag i skolan sen kina me några från standard lääängtar verkligen :D
sen på lördag ska jag till tessan hihi myyssiigt va? :)

allt från mig.

/my


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0