i love standard!

faen vad svår matteläxaan är, jag fattar seriöst inget typ! så man får vänta tills imorgon då snillet kommer hem, även ska vi göra en till sak :D längtar! efter skolan ska jag o lilly till norrtälje, skojskoj!!

det var ett jävla tjat om att standard inte kommer finna kvar.
ni ska veta tjejer, att vi har kommit såhär nära varandra betyder så himla mycket för mig. ni ska veta att jag älskar er utav hela mitt hjärta, ni är några av de personer som betyder mest för mig. speciellet inriktat till LINA, du ska veta att ifall det blir som det blir. kommer jag aldrig sluta älska dig vad som händer, vi sa för alltid. och så ska det förbli!

MATILDA♥STANDARD SÅ SJUKT MYCKET, OCH DET KOMMER HON ALLTID ATT GÖRA!


nej, dags för duschen nu ;D;D;D;;D;D;D;;D;D;D;;D;D;;D;D;D;D;D;;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0