J

Tja bloggen ! ,

Rätt nice på E valet idag :D Var ju grym på fotboll såklart jappijapp.
Jag har skrivit klart min bok recension nu eller en timme sen det gick bra den är inte lika lång nu och jag förbättra den tror jag iallfall eller jag tycker den e bättre nu men det e skit tråkigt för er å veta.Men som sagt viktiga saker är tråkiha ;)


AA möten e ju kul
Men jag målade mina naglar precis rätt fint stumparna vart rosa färgade så man slipper så mina naglar som jag råkar dra bort för jag tror det är nagellack men ja tyvär så är det ju alltid en nagel när jag tittar. nu  kom jag och tänka på vaglar i ögat tror jag ska fixa en sånn rätt fint de ju :)
Hallå  ! Standard vi börjar med skönhets tips ju fick redan ider ! :D:DD
Chiaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0