Julli

Hej tänkte blogga för dom besökarna vi faktist har så ni inte blir besvikna när ni tittar in här ....

men ja idag hade vi No provet ! , Det kändes rätt bra får väl se när ankan rättat det :D
Ja imorgon så kanske standard ska träffas eller ja inte hela för vissa palla inte och kunde inte, men vi får väl se vad som händer liksom. Ja lördag ska jag in med min syster till sthlm jag ska dansa och köpa en höst jacka, vi lär käka kkina eller ddonken vi får väl se vad plånkan har råd med:P

Ah men har väl inget mer att skriva mer än sarah e här me alicia , alicia tittar på film och ska strax soova sen ska jag sarah dricka te och antingen spela TP eller MP. Mysigt kanske såvida jag vinner annars är det inte mysigt !


Jag vill bli brun igen ! , Fan kan ni tänka er att man va neger sen vart man svensk ingen )-:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0