Julli

Hej bloggen julli in da house :D

Shit såg att besökarna låg på botten idag så jag måste ju faktist uppdatera lite nu när jag ändå inte ska göra något. Farmor och farfar har äntligen kommit ja äntligen faktist , saknat dom eftersom dom jädrarna bor i Dalarna!
Standard är hos my nu eller ja inte hela bara ( anna-maja-my-matilda-lina) . Emmy är på råsunda och ska se sverige - ungern medans jag är hemma för att my har katter och att de är här. Sen ska ju också en annan snubbe komma imorgon nån till från Dalarna, så vill ni se en livs levande dalmås kom till gillberga :D
Ja fan nu ska jag fortsätta läsa STS tidningen , kanske blir en språkresa efter 9....Eller ? ;)



Bild gick icke att vända , tror jag :P Jag och min farfar som är här min farmor har jag nog ingen bild på tsm med mig bara en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0