kattsträck, yeah

Tjaaa!

Spelade match för ett tag sen, mot Jomala. Dom kommer alltså från ÅLAND. Haha, när dom kom hade alla i laget satt upp håret i två toffsar, och kattsträck på kinderna. Lovar att dom testat smink, och gjort det med på båten..
Målvakten hade inte alls spårat med foundation, inte alls! Men när man testar smink är det lika bra att ösa på, jag förstår henne, för dyrt o köpa! Sen kollade jag rakt in i en tjejs näsa, såg typ hjärnan. FRÄSCHT. Och till sist så spottade jag nästan på en tjej, och drog nästan av brallerna på en annan. Men vi vann, och det var härligt:)

Ville bara höra av mig och berätta om det otroligt söta tjejerna från Åland:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0