L

Lilly här!
Jag vill blogga i kanten som Tilda gjorde!
Det var gulligt!
Rätt många som bloggar, eller?
Nej, skitnågra..
Men jag är snäll, så jag bloggar.
Men jag skriver så intressanta saker, eller?
Idag har jag iallfall varit i Norrtälje.
Skulle leta jacka, men fanns det någon?
Nej..
Efter Norrtälje åkte jag hem och åt eftersom det var för dyrt att äta i Norrtälje.
Förstår ni mig?
Hoppas det!
My har bytt namn, till Samuel?
Fint gumman!
Menade faktiskt gubben..
Har ingen flickvän längre, faen!
Jo, eller?
Jag vet inte, nu blev jag osäker.
Får höra med han/hon imorn.
Vi firade iaf 8 eller 9 månader igår!
Fast kanske dom sista?
Eftersom hon nu helt plötsligt är kille.
Faen Samuel!
Idrotten var rätt kul idag, asshole!
Hahah, jag, Samuel& Emmy dog..
Jaha, konstigt att vi lever?
Ja, jävligt konstigt...
Nej, imorn är det fredag.
Jag& snyggingen ska vara utan smink!
Shit vad söta.
Sen på kvällen ska vi vara med mamma& pappa.
Samuel, kommer du eller?
Nej, nu ska jag gå!
Det är för dyrt att sitta här, någon som förstår mig?
STANDARD!
jag älskar er ♥


Vi är ganska tuffa, eller? Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0