MAJIS HÄR!

Hejsan, oj vad länge sen dett var jag bloggade här. förl*t!
Lovar att bättra mig när jag kommer hem fr*n tyskland ! :D
Det är hur bra som hells här, men s* klart saknar jag alla jätte jätte mycket.
Men jag kommer hem p* m*ndag :) Sen är det tyska prov p* onsdag. GASH !
Jag först*r inte s* mycke vad dom säger här, nöstan inget alls.
S* vi pratar en hel del engelska.
Till Emmy jag hoppas att du har f*tt mitt brev? De kanske inte har kommit fram en..
Jaja de är i alla fall skickat. & till er andra, jag kunde inte skicka 6 brev:$
Sen s* fr*gade Emmy, ja ni vet hur den lilla busen är :)
Men nu ska jag sova, vi ska nog upp rätt tidigt i morgon, eller jag lär ju bli väckt av sm* barnen som bor här i huset.
Ja, vi är hos v*ra släcklingar som jag kanske har sagt. Shit vilken flashbacke jag fick nu..
Jaja, ni f*r ha det s* mega bra s* hörs vi p* m*ndag eller tisdag.
Pusspusspusspuss.
Jag älskar standard, och Hamus, jag saknar dig med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0