myiiz@@@ppeeaaaaawhh..lr bara my pungros

nämen tja alla scccchhnyggga :)

våra läsare ligger mellan 15-20 unika per dag, fett nöjd lix :)
emmy och flickvännen lina bölade idag igen..fan sluta nu tjejer. vi klarar de här vettni!

hatar onsdagar bara tråkiga lektioner. no/matte/so ush. efter skolan chiiiillllade jag som fan hemma...asså kbry helt seriöst :o jag åt mackor me ost...kbry. jag har blivit lite bättre på dust2 on csssssssssss...kbry allvarligt. jag och lina frågade martin om töj idag...tänk er bebis tööjj sååå kbry egentilgen. sthlm på fredag me lina o de sa jag bara helt random waaow...kbry typ.

haha jag leker som faen i detta inlägg sry me jag ÄLSKAR att vara oseriös.
random? :s va fan?
emmy random bara kom :(

ingen fattar ett ord men de gör jag :)

nu ska jag..hmmm vene. 

bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0