myyy hääääääär

hej bloggfan :)

i fredags åkte jag,majis och emmy in norrtälje efter skolan för att äta kladdkaka o dricka 7:up. faan drickan läckte i hela majan väska, kan inte säga vf ju här...de får bli en lite hemlis :) efter vi hade coolat oss i norrtälje åkta vi hem till empy och hade ga1 kul haha! tacos till middag sjuuuukt gott och kladdis sen. vi kritade planen i och efter de så fick jag allergisk chock och tjejerna tvingade i min ögondroppar...bra att man tål gräs typ :o majan åkte hem lite tidigare än mig på morgonen för hon skulle färga håret :) Sen skulle emmy,martin o emmys mamma till anninge så dom kunde skjutsa hem mig på vägen :) När jag kom hem åt jag koorv smakade ush och sen har ajg inte gjort så mkt.

Pär och anton pressar jobbigt mkt och jag får inte va me för jag e retard, tack :(  så vet inte riktigt va jag ska göra nu...men aja hörs :DD

|
|
V

kan ju lika gärna lägg in bilder från fredags :):):)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0