rubrik fan

nämen tja,, mysan här ;)

skooolan gick bjja jättebja, vi hade de vanliga idrott,bild,matte osv osv. har fått ny so/sv lärare hon verkar tycka de mesta e drygt. hoppas hon e bra iaf! när jag kom hem från skolan duschade jag och svullade mackor sen så städade jag inte på rummet sedan blev de press på msn o bloggar efter de vare mat, och efter maten blev de press på cs. tröttnade nyss efter 1h. har skitaful bild på steam som pär satte dit typ för 2 år sen, men vettefan hur man byter, får väl fråga anton sen eftersom pär vägrar byta den. hihi

längtar verkligen tills fredag apropå att ha nåt att blogga om. för på fredag ska jag och linis nämligen in till shlm hihihhi :)

men nu ska jag kolla på Biggest loser sverige så vi hööööörs

byebyebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0