snipp snopp

hej alla snyggingar!
paddan ville att jag skulle blogga, så vad gör man inte. sitter just nu här & pressar alla bloggar, om och om igen. men ingen orkar uppdatera, bra liksom! är dö nervös inför no-provet på måndag, men lika bra att gå IG. fast egentligen blir man ju skitledsen ifall man får IG, nästan så tårarna kommer komma om jag får det! jaja, får göra mitt bästa! K FUCKING BRY!


& förresten, skaffa aldrig snygga räls, för det gör fucking ont när man tar bort det! & så läspar man, rätt snyggt o läspa! jaja, nu ska jag tieph pressa alla bloggar liiite liiiiiiite till! så vi hörs, hej då :D / horseface!

jag saknar standard!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-09-20 @ 13:49:12
URL: http://zekokocak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0